Splošni pogoji poslovanja

 

1. Pogoji uporabe spletne strani

Vsebina, objavljena na spletni strani SLEDILNANAPRAVA.SI (v nadaljevanju: “spletna stran”), se lahko uporablja in reproducira le v nekomercialne namene, kjer pa mora ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne sme prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati. Na spletni strani SLEDILNANAPRAVA.SI se trudimo zagotoviti najbolj točno in ažurno vsebino, vendar ne prevzemamo nobenih garancij o njeni točnosti in/ali ažurnosti.  Vsebine lahko spreminjamo kadarkoli, brez obveznosti o obveščanju uporabnikov in ne odgovarjamo za posledice tako povzročenih sprememb.

Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost in rezultatov ne garantiramo.

Niti podjetje SVETKOM d.o.o. (v nadaljevanju: “Svetkom” ali izvajalec) niti katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani www.sledilnanaprava.si, ne odgovarja za škodo, ki bi izhajala iz dostopa do, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletni strani, ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.

 

2. Način plačila in izdaja računov za nakup storitev ter produktov

Izdajatelj računov, ki se navezujejo na nakup produktov in storitev preko spletne strani v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja (v nadaljevanju: “Pogoji”), je podjetje SVETKOM d.o.o., Litostrojska cesta 40, 1000 Ljubljana, DŠ: SI92831516

Plačilo vseh izdelkov in storitev je možno na sledeče načine:
– z neposredno bančno transakcijo na naš transakcijski račun
– s plačilom po povzetju
– PayPal
– s plačilno kartico, ki omogoča plačila preko spleta.

Kartično plačilo ob dostavi je možno:

  • Pošta Slovenije – stranka lahko s kartico plača ob prevzemu paketa na Pošti Slovenije. V primeru, da prejme paket na dom, lahko (v večjih mestih) preveri direktno pri pošti, ki ji dostavi paket, preveri ali je možno plačili s kartico direktno pri dostavljalcu. Stranka lahko pokliče tudi pomoč za stranke Pošte Slovenije, kjer pridobi te informacije. Tudi v manjših krajih je ta možnost na voljo, svetujemo le, da stranka kontaktira Pošto Slovenije, kjer ji zaupajo podatek, če je možno plačilo s kartico ali le z gotovino.

Vsa elektronska nakazila morajo biti sprovedena na račun podjetja Svetkom d.o.o., in sicer na TRR, odprt pri banki UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d. , s številko: SI56 2900 0005 0062 818.

Račun za izvedeno plačilo boste prejeli najkasneje v 8 dneh po prejetem plačilu na naveden elektronski naslov ob oddaji naročila.

Računov ne pošiljamo po pošti, razen če to izrecno želite in zahtevate (v tem primeru to sporočite na email naslov info@sledilnanaprava.si).

Cene so podane z DDV-jem, razen kadar je izrecno zapisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Našteta podjetja nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

 

3. Dostava

Poškodbe blaga pri transportu kupec rešuje s transporterjem (hitra dostava, pošta). Naš pogodbeni partner za dostavo je POŠTA SLOVENIJE d.o.o. Stroške pošiljanja zaračunavamo posebej, razen kadar kupec izpolnjuje pogoje za brezplačno poštnino. Za dostavo znotraj Slovenije je ta pogoj izpolnjen ob nakupu izdelkov v vrednosti 50 EUR z DDV. Za dostavo znotraj Evrope je pogoje brezplačne dostave izpolnjen ob nakupu izdelkov v vrednosti 100 EUR z DDV.

 

4. Trajen izklop naprave

Ob nakupu naprave je kupec zavezan skleniti naročniško razmerje za prenos podatkov, ki jih GO (sledilne) naprave potrebujejo za učinkovito delovanje. V primeru naročila GO naprav preko spletne trgovine je potencialna stranka opozorjena, da mora dodatno izbrati izmed ponujenih paketov naročnine. Nakupa v nasprotnem primeru ni mogoče izvesti. V kolikor stranka v določenem obdobju ne potrebuje aktivno delovanje naprave, se lahko naročniško razmerje spremeni v status “mirovanja”. Obračun mesečene naročnine se v tem primeru izvede po zmanjšani ceni po vsakokratnem veljavnem ceniku. Če se stranka odloči za mirovanje naročniškega razmerja je Svetkom o tem dolžna obvestiti vsaj 10 dni pred potekom veljavnega naročniškega razmerja.

GO naprava je od trenutka aktivacije vezana na veljavno naročniško razmerje. V primeru, da se obdobje veljavnosti izteče, naprava preneha delovati v celoti in nepovratno (terminacija). Ponovni vklop in naknadno podaljšanje naročniškega razmerja po dnevu obvestila Svetkoma o terminaciji naprave ni mogoče.

Naročnina prične teči z dnem aktivacije oziroma vklopom GO naprave v skladu z navodili dostopnimi na tej povezavi. Stranka je zavezana k ohranjanju veljavnosti naročniškega razmerja oziroma k podaljševanju veljavnosti. V primeru, da obdobje zakupljenega naročniškega razmerja zaradi katerihkoli razlogov poteče Svetkom stranko opozori, da je potrebno podaljašanje veljavnosti.

 

5. Testni najem

Testni najem in vgradnja naprave zajemata:
• enomesečni brezplačni najem GO naprave po izbiri izvajalca,
• brezplačno vgradnjo GO (GPS) naprave v motorno vozilo z dodatnimi pripomočki za priklop glede na zahteve vsakega posameznega vozila,
• enomesečno naročnino na paket za prenos podatkov po izbiri izvajalca.

Vgradnja se izvede na izbrani lokaciji stranke na ozemlju Republike Slovenije. Pred vgradnjo se stranki v podpis izroči dobavnica, kjer so zabeleženi izročeni in v prihodnje vgrajeni artikli ter ti Pogoji, s katerimi se stranka strinja ob podpisu dobavnice. Po vgradnji se stranki omogoči dostop do baze vozil preko mygeotab.com. 

Stranki se po izteku testnega obdobja posreduje navodila s pozivom na vračilo za izgradnjo naprave in morebitnih dodatnih pripomočkov, ki jih stranka po pošti na lastne stroške priporočeno odpremi na naslov izvajalca. Pri pripravi paketa stranka ravno z vso dolžno skrbnostjo glede učinkovite zaščite občutljivih naprav in morebitnih dodatnih pripomočkov.

V kolikor stranka po pozivu na vračilo ne odpremi izročenih artiklov ob vgradnji in jih Svetkom ne prejme v roku 10. dni po poslanem pozivu se šteje, da jih stranka odkupi in s tem obdrži. Za takšen primer Svetkom izda račun v vrednosti novih izdelkov po ceniku veljavnem v času vgradnje naprave in morebitnih pripomočkov. Na enak način se postopa v primeru vračila poškodovanih ali nedelujočih artiklov.

 

6. Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka ali v drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb “Košarica” ali “Na plačilo”. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V enemu od zgoraj navednih korakov v polje “Koda kupona” vnesete promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb “Unovči kupon”.
  • V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

7. Garancija in napake

Stranka se vprimeru nakupa izdelka v spletni trgovini zavezuje k uporabi izdelka v skladu s pogoji družbe Geotab za končnega uporabnika (ang. Geotab End User Agreement – https://my.geotab.com/eula.html) in Navodili za uporabo (ang. Product guide – https://community.geotab.com/s/product-guide?language=en_US). Pogoji so naročniku dostopni tudi v njegovi bazi vozil, dostopni na povezavi my.geotab.com. Naročnik se pred uporabo spletne platforme dostopne na povezavi my.geotab.com strinja z navedenimi pogoji v prvem stavku pred pričetkom uporabe spletne platforme.

V primeru nakupa Svetkom nudi 12 mesečno garancijo od dneva nakupa:
• na sledilne naprave Geotab GO
• na vso dodatno opremo in kable

V skladu s pogoji iz prvega odstavka tega člena velja omejena doživljanjska garancija na naprave, ki so v času prenehanja delovanja (napake) bile aktivne na ProPlus paketu. Za več informacij si oglejte pogoje družbe Geotab na spletnih povezavah iz prvega odstavka. Svetkom se bo ravnal kot pooblaščeni prodajalec v skladu z njimi.

Reklamacijski zahtevek je potrebno nasloviti na e-naslov info@sledilnanaprava.si. Stranka v zahtevku konkretizira potencialne napake na napravi, dodatni opremi oziroma kablih in priloži slikovno gradivo oziroma video v kolikor je napaka takšne narave, ki traja (na primer prikazovanje lučk na GO napravi). Po našem pozivu kot odgovor na zahtevek stranka na lastne stroške odpremi kupljene izdelke na naslov naše poslovne enote.

V primeru napačne uporabe naprav in dodatne opreme garancija ne velja. V kolikor se izkaže, da je za napako odgovoren uporabnik se mu za odpravo oziroma za obravnavanje reklamacijskega zahtevka zaračunajo manipulacijski stroški v višini 50 EUR + DDV. Če je za obravnavaje reklamacijskega zahtevka potreben obisk na lokaciji stranke, se k prejšnjim stroškom prištejejo še prevozni stroški. Stroški prevoza se obračunajo smiselno z vsakokratno veljavno uredbo o davčni obravnavi povračil stroškov iz delovnega razmerja glede na navedeno vrednost povračila na opravljeni kilometer. Za vse primere vgrajene naprave v tovorno vozilo se obračunajo dodatni stroški strokovnega pregleda v višini 100 EUR + DDV.

Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh (fizične osebe), podjetja pa nemudoma, sicer izgubijo pravico, ki jim gre iz tega naslova.

Če je bil pregled opravljen v navzočnosti obeh strank, mora kupec takoj sporočiti prodajalcu svoje pripombe zaradi očitnih napak, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.

 

8. Prevzem artiklov prejetih v okviru reklamacijskega zahtevka

Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame izdelek na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil Svetkomu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec izdelka ne prevzame v navedenem roku, se ta izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča. Prodajalec hrani izdelek v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 EUR + DDV/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev izdelka potrebnih stroškov. V kolikor kupec izdelka v tem roku ne prevzame, prodajalec od vrednosti izdelka odšteje v prejšnjem stavku navedene stroške. Če je po odštetju pridobljena vrednost negativna prodajalec izdelek obdrži, preostali dolg pa odpiše.

 

9. Povezave na spletne strani tretjih strank

Spletno mesto in blog se lahko povezujeta s spletnimi stranmi tretjih strank preko povezav ali drugih metod. Upravitelj nima nobenega vpliva na vsebino teh spletnih strani in zanje ni odgovoren. Upravitelj se distancira od spletnih strani, ki so žaljive ali ponujajo protipravne vsebine. Pogoji poslovanja nosilcev spletnih strani, s katerimi se spletno mesto povezuje, veljajo skupaj s temi Splošnimi pogoji poslovanja.

 

10. Rezervacijski sistem

Za osebna in lahka komercialna vozila v 4. koraku (Testni najem) rezervacijskega sistema štejejo naslednja vozila.

Oseba vozila so tista, ki imajo v prometnem dovoljenju pod vrsto vozila zapisane naslednje oznake: M1 ali M1G.

Lahka komercialna vozila so tista, ki imajo v prometnem dovoljenju pod vrsto vozila zapisane naslednje oznake: N1 ali N1G. Hkrati morajo izpolnjevati pogoj, da največja dovoljena masa ne presega 3.500 kg.

Obiskovalec lahko v okviru rezervacije sestanka za prosti termin izbere uro sestanka, ki je od trenutka izbire termina oddaljena vsaj 24 ur. Stranka lahko rezervirani termin odpove najkasneje 4 ure pred izbrano uro termina s klikom na povezavo za preklic termina, ki se nahaja v potrditvenem e-mailu.

V kolikor je rezervacija odpovedana manj kot 4 ure pred izbrano uro termina in je bila hkrati izbrana lokacija sestanka na lokaciji stranke je stranka dolžna povrniti potne stroške Svetkomu v skladu z metodo opredeljeno v 6. členu Pogojev.

 

11. Piškotki

Spletno mesto uporablja piškotke, s pomočjo katerih izboljšuje vašo uporabniško izkušnjo, spremlja statistiko obiska in omogoča uporabo vtičnikov spletnih socialnih medijev. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja, prosimo, zapustite spletno mesto.

 

12. Odgovornost in jamstvo

Upravitelj ne prevzema nobene odgovornosti za razpoložljivost in dostopnost spletnega mesta. Upravitelj ne nosi odgovornosti za izgubo podatkov in druge nevšečnosti, ki so posledica nepooblaščenega vdora na spletno mesto.

Vsebina spletnega mesta je pripravljena z največjo možno mero pozornosti in natančnosti. Ker pa se vsebina pogosto spreminja, si upravitelj pridržuje pravico do spreminjanja vsebine in dopušča možnost napak pri vnosu podatkov. Za morebitno škodo, ki bi utegnila nastati zaradi netočnosti podatkov na spletnem mestu, upravitelj ne odgovarja.

Svetkom ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Svetkom mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Svetkom ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

 

13. Pristojnost

 Za vse spore v zvezi objavami in informacijami podanimi na tej spletni strani je pristojno stvarno pristojnost sodišče v Ljubljani. Enako velja za vse spore, ki izvirajo iz nakupa in uporabe izdelkov in s tem povezano uporabo spletne platforme, ter za vse ostale aktivnosti, ki jih izvaja Svetkom v okviru trženja, prodaje ter operativnega dela izdelkov in storitev Geotab. 

 

14. Sprememba pogojev poslovanja

Ob vsaki spremembi teh Pogojev bo upravitelj ustrezno spremenil datum zadnje spremembe. Upravitelj se ne obvezuje, da vas bo o spremembi obvestil.

Ljubljana, 01.02.2022

0
    0
    Košarica
    Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino
      Calculate Shipping
      Dodajte kodo